Veelgestelde vragen
Bekijk hier de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Ons team staat 24/7 voor jou klaar. Neem contact op of vul het contactformulier in onderaan de pagina.
Nadat wij uw bestelling hebben verzonden, ontvangt u de Track & Trace code via e-mail waarmee u de status van uw bestelling kan volgen.
Wij leveren aan alle landen in de Benelux.
Wanneer u na levering ontdekt dat onderdelen of een deel van uw bestelling mist, controleer dan eerst of alle zendingen volgens de Track & Trace gegevens afgeleverd zijn. Het kan zijn dat uw bestelling uit meerdere pakketten bestaat en op verschillende dagen geleverd wordt. Neem contact met ons op wanneer volgens de Track & Trace code alle zendingen bij u zijn afgeleverd maar uw bestelling incompleet is.
KVK: 82428735
BTW: NL862467585B01
In onze Privacybeleid kun je hier alles over vinden.
Nee, als je de melding “uitverkocht” krijgt is het artikel niet meer leverbaar. Indien een artikel tijdelijk niet leverbaar is zal dit worden aangegeven. Tevens kan het zijn dat je het product kunt pre-orderen. Hier zal de verwachte levertijd bij aangegeven worden.
Wij garanderen dat al onze producten voldoen aan de strengste eisen op het gebied van fitnessapparatuur. De garantietermijn van N-Mass komt overeen met de fabrieksgarantietermijn en bedraagt 1 jaar. Deze garantie is niet van toepassing wanneer het gebrek is te wijten aan:
a) Onoplettendheid
b) Opzettelijke beschadiging
c) Nagelaten verzorging
De aanspraak op garantie vervalt eveneens, indien anderen dan N-Mass herstel- of andere werkzaamheden aan het product hebben gepleegd.
Helaas komt het heel soms voor dat een pakket tijdens het transport schade oploopt. Wanneer blijkt dat het product beschadigd is, dient u ons hiervan telefonisch of via e-mail op de hoogte te brengen. Doe dit binnen 2 dagen na ontvangst van uw bestelling. De klantenservice zal u vragen om foto’s aan te leveren waarop de beschadigingen zichtbaar zijn. Tevens verzoeken wij de verpakking(en) te bewaren. Het is mogelijk dat deze verpakking nodig is om beschadigde onderdelen / artikelen te retourneren.
Hoewel het nooit leuk is als de levering langer duurt dan verwacht, kan het voorkomen dat uw bestelling niet tijdig geleverd wordt. De verwachte levertijden zijn altijd indicaties. Het kan soms gebeuren dat een zending langer onderweg is dan de aangegeven verwachte levertijd door bijvoorbeeld problemen tijdens het transport. Neem contact met ons op als de status van uw verzending meerdere dagen onveranderd blijft.
Het is alleen mogelijk om uw bestelling te annuleren wanneer uw aankoop nog niet is verstuurd. Neem na betaling zo snel mogelijk telefonisch of via mail contact met ons op als u uw bestelling wilt annuleren.
De verzendkosten zijn gratis bij bestellingen boven de €49. Bij bestellingen onder de €49 bedragen de verzendkosten €9,95 naar Nederland, België en Duitsland. Voor andere EU-landen hanteren wij andere tarieven. Deze zijn verschillend per land, dit wordt weergegeven bij het afreken proces.
Je kan jouw ordernummer vinden in de bevestigingsmail die je ontvangt na jouw bestelling.
Contactformulier
Vul onderstaande gegevens in en we zullen je zo spoedig mogelijk voorzien van een antwoord op je vraag.